17 Şubat 2016 Çarşamba

ESRA' NIN MEDİTASYONLA İMTİHANI 2

 - Yok yani ben yapamıyoruuuummm... NET!

 - Ya Esra, hani iş ilk yapıldığında olur ki! Hem bu meditasyon bir kaç defa daha denemen gerekecek.

-  Neden? Olmadı işte. İlkinde yapsaydım olurdu. Ben bunu beceremiyorummmm.

-  Hadi bu akşam yine deneyelim. Olur mu?

- Senin için olur, peki. Olmazsa, bir daha denemeyeceğim.

 - Olacak, olacak. Bu sefer farklı deneyeceğiz.

 - Nasıl yani!!!

   Eve geldim. Anneme dedim ki; ''Beni yarım saat rahatsız etme lütfen!''

      Odaya geldim, güzel bir meditasyon müziği açtım. Mumu yaktım. Bu sefer ek olarak bir de tütsü var. Neyse ki; evde vardı bir kaç çeşit.

Tütsüler tamam.
Müzik tamam.
Mum tamam.
Eşofmanlar giyildi.
Tel kapatıldı.
Nefes al, nefes ver.
Nefes al, nefes ver.

    Ya bugün gördüğüm elbise güzeldi, neden almadım ben onu.
Manitaya da gereksiz yere trip yaptık, hiç suçu yokken patladım gene. Ah nedir, bu adamcağızın benden çektiği.

Esra sessiz ol! (içimdeki ses)

    Işığa bakıyorum, son derece konsantre oldum. Renklerin güzelliğine bak hele sen. Kırmızı var, sarı var, turuncu var. Normal ateş gibi değil sankim. Cehennemde böyle yanacağız valla, cayır cayır.

Esraaaaaa!!!! (içimdeki ses)

   Tamam düşünmüyorum. Kapattım gözlerimi. Tütsü kokusu geliyor burnuma, aman ne güzel mis gibi.


Hapşuuuu.
Hapşuuuu.

Hayda ne oldu şimdi?
Of ya benim kokulara allerjim var.




Tütsüyü attım dışarıya. Geri döndüm oturdum, konstantreyim. Gözlerim kapalı, hissediyorum. Neyi ya? Burnum akıyor, ağzıma girecek şimdi.

Peçete nerede?



''Ben güzel garıyam. Ben güzel garıyam'' Bunlar nerden çıktı şimdi, geldi aklıma. Annem içeride film izliyor, normaldir yani. Bu onun sesi.




Din dan don, din dan don.

''Esra, kapıya bak! Baban geldi.''

Benim meditasyon da yalan oldu...

  Ben meditasyon yapma özürlüyüm. Yok olmuyor beceremiyorum.

Kendi zihnimi yönetemiyorum. Geçmişe takılı kaldım, geleceği yönlendiremiyorum. Zihnimi eğitemiyorum.

Sizin de önerileriniz varsa; belki bana yardımcı olmak istersiniz?

İster misiniz?






Keyifle okuyun & sevgiyle kalın

1 yorum:

  1. Önerim yok, sadece söyleyebilirim ki, çok sevimli bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil