20 Ekim 2015 Salı

MİNİCİK KALDIRIM TAŞI PIRLANTAYA MI KARŞI

    17 Ekim akşamı öğrendiğim bir şey varsa, ön yargıların insanı katılaştırdığını, aslında kabuklarından sıyrılıp ortaya çıktığında güzellikler ile karşılaşabileceğini öğretti. Ön yargılarınızdan kurtulun.
 
   Demet Akalın hayranı sevgili kardeşim yüzünden (aman tek kalmasın, başına bir şey gelmesin) Bostancı Gösteri Merkezinde ki konserine gitmeye ikna edildim. Neyse dedim 2-3 saat hemen geçer gider. Zaten konser geç başlar, 2 şarkı söyler gider, sonra mola derken, 3 şarkı söyler sonra konser biter, diye düşünmedim değil.

   Konser akşamı geldi çattı ve kendimizi Bostancı Gösteri Merkezinde bulduk. Girişte bulunan ''CIRCUS SHOW'' harika görünüyordu. Bu DA' nın kendi için yaptırdığı bir giriş görseli imiş. Elif hemen fotoğraf çektirdi, tabi haliyle heyecan dorukta. Neyse yerlerimize yerleştik. Etrafa bakınıyoruz, salon tıklım tıklım dolu. Vay anasını sen neymişsin be DA dedim, kendime.

   Sosyal medyadan takip ederdim kendisini, ama nedense çok samimi gelmezdi. Neden böyle düşünüyorum, bilmiyorum ama yapay gelirdi. Mankenden şarkıcı olmaz klişesine sahiptim. Konserlerinde  ''playback '' yaptığını düşünürdüm. Kızı için çektiği sağlık sorunları, beni etkilemişti ama ne yalan söyliyeyim, üzülmüştüm. Çok tatlı bir kızı var, Allah bağışlasın.

   ''Minicik kaldırım taşı pırlantaya mı karşı'' tabi ki değil.

  Önce Turabi' den dans gösterisi izledik, ama iyiymiş valla bravo. Sonrasında konser  için start verildi. Perdeler açıldı, dansçılar çıktı ve DA pırlanta taşı  üzerinde yukarıdan sahneye indi ve muhteşem görünüyordu. Heyecanı herkese yansımıştı ve herkes coşkuyla karşıladı. Bu arada barkovizyon dan ''Çalkala'' klibi ilk defa yayındaydı ve ilk bizler izledik. Benim bile içim kıpır kıpır oldu helal valla. Sahnenin başından sonuna, sağından soluna herkesi selamladı, herkesle ilgilendi, şakalar yaptı. Kıyafetlerinin hepsi birbirinden güzeldi, favorim Moschino dan aldığı Bugs Bunny görselli tshirtü idi. Çalkala klibini de bu kıyafetle çekmişti. Konserde eskilerden ve yenilerden oluşan bir çok şarkısını söyledi. Berkay ile ''5 yıl'' şarkısını birlikte söylediler. Misafiri Merve Özbey de sahneye çıktı ve o minik kadın dev sesiyle canlı canlı söyledi ''Yaş Hikayesi'' şarkısını.



   -Minik- eşinin yanına giden Demet Akalın, onun için alkış istedi ve seyirciyi selamlamayan eşine bile şakayla karışık yapıştırdı lafını esirgemedi. Helal sana :)

  En çok hoşuma giden Lösemi hastası ''Mine Urtatar'' ı konsere davet etmesi, onunla ilgilenmesi ve onun için ''sen benim yaşayn mucizemsin'' demesi. Beni benden aldı, ne güzel kalbin var senin. Allah hep önünü açık tutsun. Ben önyargılarımdan kurtuldum artık fazlasıyla seni dinleyeceğim. Minecim, melekler seni korusun güzel kız. En kısa zamanda sağlığına kavuşacaksın.

** Ayağı kayıp düşen sevgili dansçı seni de unutmadım.
** Ateş topuna yaklaşan DA az daha yanıyordu.
** Kızı Hira için onun sevdiği şarkısını söyledi.
** Fanlarının ne kadar değerli olduğunu herkese gösterdi.

 
 









Eller havaya
bir sağa bir sola
Çalkala çalkala :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder