24 Nisan 2014 Perşembe

HARİKALAR SAHİLİ

   23 Nisan Çocuk Bayramı, çocuklar dışında büyükleri de mutlu eden özel günlerden birisi.

   Ben de tatili fırsat bilerek, düştüm yollara..
Ve yolum İzmit' düştü. 2,5 saatlik yolculuktan sonra, öncelikle Hereke' de bir kahvaltı yaparak, oradan Harikalar Sahili' ne gittik. Bu yolculuk da kardeşim ve kuzenim de bana eşlik ederek, hep birlikte güzel bir gün geçirmiş olduk.

   Harikalar sahili, Kocaeli' nin Derince ilçesinde yer alan, 30.000 m2 lik bir alan içerisinde, büyük-küçük demeden herkesin gidip görebileceği, zaman geçirebileceği, hem eğlenip hem dinlenebileceği muhteşem bir yer. İçerisinde gerçek boyutta masal kahramanları, çarpışan botlar, şelale, bu büyülü dünya da yel değirmeni, Nuh' un gemisi, dinazor şeklinde hizmet veren 3 kafe, mantar ve korsan gemisi şeklinde 2 restaurant, küçük mantar evler şeklinde ise büfeler bulunmaktadır. Hem sahil tarafında yürüyebilirsiniz, oturup denizi izleyebilirsiniz. Bu eğlenceli yerde ise, çocuklar gibi zaman geçirebilirsiniz.

İşte gezimizden çektiğimiz kareler.


Değirmen



Çizmeli Kedi


Nasrettin Hoca - O maya göle tutar mı Hocam :)



Keloğlan


Taş devri Barnie-Betty Moloztaş , Fred- Vilma ve Çakıl Çakmaktaş




Oturma alanları bile keyifli :)







Bütün şirinler alemi olmasada obur şirin ve güçlü şirin yeterliydi. E bide Gargamel vardı. 




Çöp kutuları bile özel dizaynlar halinde hazırlanmış.



Pamuk Prenses ve 7 Cüceler





Rapunzel



Nuh' un Gemisi

Ve dinlenme zamanı 



Harikalar Sahilinde güzel bir geçirdim ve inanılmaz eğlendim. Sonrasında İzmit merkeze geçerek, önce yemeklerimizi yedik. 

Daha sonrasında şehrin  göbeğindeki Şelale Park Kafe de kahvelerimizi yudumladık.



İzmit Saat Kulesi, 34. Osmanlı Padişahı Sultan 2. Abdülhamit' in tahta çıkışının 25. yıldönümü nedeniyle İzmit Mutasarrıflığı denetiminde İzmit Belediyesi tarafından yaptırılmıştır. Kulenin temeli 19 Ağustos 1900' de atılmışi Abdülhamit töreninin 26.yılı olan 1901' de tamamlanmıştır.




Yorucu, mutlu bir günün sonunda eve dönüş yolu gözümde büyümüştü.



5 yorum:

  1. merhaba çocuklar gibi eğlenilmiş yerinde olmak isterdim :) ne güzel yerler varmış kocaelinde :) blogunu takibe aldım benide izlemeye alırsan sevinirim
    http://tubionblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de çok hoş bir yere benziyor, güzel anılarla döndüğünüze eminim.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yermiş burası. En kısa sürede gidilesi :)

    YanıtlaSil
  4. harika bir yer,
    ne güzel fotoğraflar, bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Ben orada bulundum gercekten muazzam bir yer tavsiye ederim

    YanıtlaSil