5 Mart 2014 Çarşamba

KADINLAR ERKEKLER - İLİŞKİLER ÇELİŞKİLER

    Bu aralar konsere gitme hevesim var. Biletix de, nerede ne var ne yok araştırması içerisindeyim. Gözüme takıldı, bir tiyatro oyunu. ''Kadınlar Erkekler, İlişkiler Çelişkiler''. İsmi zaten 10-0 önde benim için. İnternetten girip araştırdım oyunu, muhteşem. Mutlaka gitmeliyim. Oyun bugün olduğu için sadece gişeden alabiliyormuşuz biletleri. Ortaköy Afife Jale Tiyatrosunu aradım. Bu oyun için bilet almak istediğimi söyledim. Bayan, ''bugün Kaan (Erkam) beyin isteği üzerine  Kadınlar günü dolayısıyla, bayanlara ücretsiz''  dedi. Ooooo süpermiş dedim ve hemen rezervasyon yaptırdım.


     Oyunun başlamasına dakikalar kala, salon dolu. Biz de merakla bekliyoruz tabi. Kızları kandırıp, götürdüm, beğenmezlerse canıma okuyacaklar.  

    Orhan Gencebay şarkısı eşliğinde, Kaan bey sahneye çıktı. Bu müziği beğenmedi, tekrar gitti ve geri döndü hepimizi selamladı. İnanılmaz bir şekilde pozitif enerji yayıyordu, gülümsemesiyle, duruşuyla hepimizi etkilemişti. Oyunun başlamasıyla, kahkahalarımız da başladı. Bittiğinde ise; ağzımız kulaklarımıza varmış, hala replikleri tekrar ediyorduk. (Ayşecik,cik cik cik, Fatmacık cık cık cık :) ) Bu arada oğlu Hakan ise, elinde gitarıyla oyunun müziği ile ilgileniyordu. Baba-oğul sahnede..

Bir babanın, oğluna ''kadınlar'' ile ilgili verdiği bilgilerden, oyunun adından da anlaşılacağı üzere kadınlardan-erkeklerden, ilişkilerden-çelişkilerden, tüyolardan oluşan oyunda, bizim ve eminim ki; oyunu izlemeye gelen herkesin karnına ağrılar girmiştir gülmekten.

Dünyayı gezdim, Türk kadınından daha iyisini görmedim derken, cümleye ekledi. ''Erkekler, yalan söyleyebilecekleri kadınları tercih ederler.''

Günümüzde kadınların, semtlere göre değişiklik gösterdiğinden, klonlandığından, geleneksel Türk düğünlerinden, kızların aile yapısından bahsetti. Düğünlerde atılan göbeklerin ise, vazgeçilmez olduğundan. Bir kız göbek atan erkekten nasıl hoşlanabilirdi ki!
''Kızım 12 den önce evde ol demek; 12' ye kadar kime veriyorsan ver, 12' den sonra evde ol'' demekmiş :)
''Kız arkadaşınızın yanındaki, kendisinden az gerekli diğer kız arkadaş, sizden hiç bir zaman hoşlanmayacaktır.'' 

İlk buluşmada yemememiz gereken şeyler vardır.. Onlar hakkında da konuştuk. Hele bir erkek içtiği bira sayısından daha fazla tuvalete gider ama bir bayan oturduğu yerden hiç kalkmaz. Ne de olsa orkidler bir damacana su çekiyor. 

Gelelim burçlara.. Espriler havada uçuşuyor, biz ise kahkaha komasında. Bu bölümle ilgili sadece kendi burcumu paylaşmak istiyorum. İkizler kadını; 6. hissi kuvvetli, acayip blöf yapan, olmayanı bulma huyu olan, bitmeyen bir soru sorma mekanizması sahip, gevezeliği yüzünden ödül almış olan bu burç, sevişirken konuşan tek kadınmış. :)))))

İki perdeden oluşan bu oyunu biz çok sevdik,  sansürsüz olmasını, ince esprilerini, cana yakınlığını.. 
Tek kişilik gösteri yapmak zordur ve bu adam muhteşemdi.
Ben buraya yazıyorum ve şiddetle gitmenizi tavsiye ediyorum. 



Kadınlar neden gitar çalan erkekleri sever?
Diğer burçların kadınları nasıldır?
Kıskanç kadınların özellikleri nelerdir?
İkinci perde nasıldı?
Kadınlar nasıl tavlanır?
Erkeklerin amacı nedir?
İlişki-çelişki durumları nasıldır?

Tüm sorularınızın cevabı bu oyunda. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder